kiel, duitsland - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Frank Vugt - WaarBenJij.nu kiel, duitsland - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Frank Vugt - WaarBenJij.nu

kiel, duitsland

Door: judith

Blijf op de hoogte en volg Frank

22 Juni 2014 | Duitsland, Kiel

Wat een leuke stad! Kan ook komen doordat er feest was in de hele stad. Ter gelegenheid van midsummer was er een internationaal festival. Alle straten, pleinen en parken waren geheel in beslag genomen door muziek, eettentjes, hebbedingetjes, plaatselijke en internationale curiosa en kindervermaak. De boot van stena line was gemakkelijk te vinden, wij sliepen op de 9e etage. Eerst de nodige tijd buiten op het dek doorgebracht 2vetages hoger. Spectaculair gezicht, zeer comfortabel reizen. De boot entertainer vond zichzelf geweldig, wij deelden dit gevoel niet helemaal. Eten aan boord was prima geregeld, buffet uiteraard. Veel nederlanders aan boord.

• 27 Juni 2014 - 22:44

Tiny Dikkes:

Zo te zien bevaltjullie reis goed ikzou hem ook wel willen maken
    maar het gaat nog goed met mij.